21 Ekim 2016

Aşk Bu Kadar Zormu Redd Şarkısı Aşk Bu Kadar Zormu Sözleri Kimin?

Aşk Bu Kadar Zormu Reddin Söylediği Aşk Bu Kadar Zormu Sözleri Kimin?
Aşk Bu Kadar Zormu
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Rüya Gibi Sevsek Şimdi Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Aşk Bu Kadar Zormu Sözleri
Geldiğim yerde aşk çok zordu
Aşk sadece filmlerde olurdu
Çok izledim öyle öğrendim
En iyi aşıkları taklit ettim
Yavaş yavaş yaklaş bana
Sözlerim seni korkuttu mu
Rüya gibi sevsek şimdi
Aşk bu kadar zor mu
Geldiğim yerde aşk çok zordu
Aşk sadece şarkılarda olurdu
Ezberledim öyle öğrendim
Aşık gibi şarkılar söylerim
Yavaş yavaş yaklaş bana
Sözlerim seni korkuttu mu
Rüya gibi sevsek şimdi
Aşk bu kadar zor mu
Yavaş yavaş yaklaş bana
Sözlerim seni korkuttu mu
Rüya gibi sevsek şimdi
Aşk bu kadar zor mu

Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Aşk Bu Kadar Zormu Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik