21 Ekim 2016

Her Neyse Redd Şarkısı Her Neyse Sözleri Kimin?

Her Neyse Reddin Söylediği Her Neyse Sözleri Kimin?
Her Neyse
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Her Neyse İşte Özledim Seni O Kadar Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Her Neyse Sözleri
Biraz gevşetebilsem göğüs kafesimi
Dokunup durdurabilsem attığın yeri
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Dakka başı bir off içimden hiç eksik olmuyor
Her neyse işte özledim seni o kadar
Boş düşünce balonu başımın tam üstünde
Bir şey yazmaz oldu senden sonra içinde
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Koşmak istesem de sana hayat beni geri çekiyor
Her neyse işte özledim seni o kadar
Bir şiir olamadım kafiyene uyamadım
Sen kaçtın ben kelime bulup seni tutamadım
Boşalttığın yere ne koyduysam dolmuyor
Dakka başı bir off içimden hiç eksik olmuyor
Her neyse işte özledim seni
Her neyse işte böylesi hayat nereye kadar

Her Neyse Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Her Neyse Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Her Neyse Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Her Neyse Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Her Neyse Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Her Neyse Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Emir Khalilzadeh

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik