09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Hayalet Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Hayalet Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Hayalet Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Hayalet Şarkısı Demet Akalın ın Ben Sana Bundan Sonra Hayaletim Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Hayalet Sözleri
Hep! Bir yanı kırık
Bakma hep bir yanık canım ciğerim
Ama gösteremem
Sustum! Ahhhh ölümüne
En büyük cevap anlayana izahat veremem
Gördüm aydım doydum ben
Senden farkım rütbemden
Oooooooo yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Sen değil aşktan muaf tutamaz beni gelse felaketim
İyi bak son kez
Ben sana bundan sonra hayaletim

Hayalet Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Hayalet Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Hayalet Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gülşen
Hayalet Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gülşen
Hayalet Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Hayalet Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa