10 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Günlerden Sonbahar Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Günlerden Sonbahar Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Günlerden Sonbahar Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Günlerden Sonbahar Şarkısı Buray ın Günlerden Sonbahar Her Tarafta Ayrılıklar Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Günlerden Sonbahar Sözleri
Bugün günlerden sonbahar
Her tarafta ayrılıklar
Sözlerinizde muhabbet yok artık
Sahile vurmuş umutlar
Fonla sararmış yapraklar
Gözlerinide parıltı yok artık
Karanlık
Yar al beni yanına
Sar beni canına
Senden sonra hayatmı var sandın
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yar varmadım tadına
Doymadım kokuna
Duygularımda yalanmı var sandın
Bir sevdaya düştümki
Öyle bir acıttınki
Senden sonra hayatım kalmadı
Bir sevdaya düştümki
Öyle bir kanattınki
Senden sonra kimseler sarmadı
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yar al beni yanına
Sar beni canına
Senden sonra hayatmı var sandın
Yar varmadım tadına
Doymadım kokuna
Duygularımda yalanmı var sandın
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Bir sevdaya düştümki
Öyle bir acıttınki
Senden sonra hayatım kalmadı
Bir sevdaya düştümki
Öyle bir kanattınki
Senden sonra kimseler sarmadı

Günlerden Sonbahar Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Günlerden Sonbahar Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Günlerden Sonbahar Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Günlerden Sonbahar Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Günlerden Sonbahar Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Günlerden Sonbahar Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler