11 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Ay Parçası Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Ay Parçası Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Ay Parçası Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Ay Parçası Şarkısı Buray ın Sevmeyi Bilmeyen Ay Parçası Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Ay Parçası Sözleri
Gitmez canımın peşinde bitmeyen acım
Almadan rahat vermeyecek artık anladım
Kaçar gündüzlerden sığınacak yer ararım
Olmaz gecelerden de ben zaten korkarım
Tenhalarda boşluklarda yüreğim
Günmü desem gecemi yaşadığım
Ne farkederki hepsi karanlık
Tenhalarda yokluklarda bedenim
Günmü desem gecemi yaşadığım
Ne Farkederki hepsi zındanlık
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Sevmeyen bilmeyen ay parçası
Doğdurdum her acı geceme
Nasılda soğudu her yanı odamın
Gecem karanlık kaldı
Sevmeyen bilmeyen ay parçası
Doğdurdum her acı geceme
Nasılda soğudu her yanı odamın
Gecem buzlarla kaplı
Gitmez canımın peşinde bitmeyen acım
Almadan rahat vermeyecek artık anladım
Kaçar gündüzlerden sığınacak yer ararım
Olmaz gecelerden de ben zaten korkarım
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Tenhalarda boşluklarda yüreğim
Günmü desem gecemi yaşadığım
Ne farkederki hepsi karanlık
Tenhalarda yokluklarda bedenim
Günmü desem gecemi yaşadığım
Ne Farkederki hepsi zındanlık
Sevmeyen bilmeyen ay parçası
Doğdurdum her acı geceme
Nasılda soğudu her yanı odamın
Gecem karanlık kaldı
Sevmeyen bilmeyen ay parçası
Doğdurdum her acı geceme
Nasılda soğudu her yanı odamın
Gecem buzlarla kaplı

Ay Parçası Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Ay Parçası Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Ay Parçası Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Ay Parçası Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Ay Parçası Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Ay Parçası Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler