21 Ekim 2016

Seni Buldum Redd Şarkısı Seni Buldum Sözleri Kimin?

Seni Buldum Reddin Söylediği Seni Buldum Sözleri Kimin?
Seni Buldum
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Seni Buldum Arıyordum Kaybetmem Bir Daha Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Seni Buldum Sözleri
Sana fena halde benziyor güzellik
Ama aynaya bakma senden biraz çirkin
En uzak cebe saklanmış bir anahtar gibi
Biraz geç de olsa açacak kapıyı sana
Sözcükler hazır dudaklarımda
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha
Beni kendimden geçiriyor güzelliğin
Ama sakın uyandırma uyusun kalbim
En uzak şehre yürürken çıplak ayaklarımla
Gördüğüm her çiçeği topladım yolda
Sözcükler hazır dudaklarımda
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha
Seni buldum arıyordum
Kaybetmem bir daha

Seni Buldum Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Seni Buldum Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Seni Buldum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Seni Buldum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Seni Buldum Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Seni Buldum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Emir Khalilzadeh

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik