31 Temmuz 2016

Bertuğ Cemilin Söylediği İki Kelime Şarkısının Sözleri Kimin?

bertuğ cemil iki kelime seni seviyorum sözü sözleri
İki Kelime Sözü Sözleri
Bertuğ Cemilin Şarkısı İki Kelime Söz Müzik Kimin?

Bertuğ Cemil İki Kelime Sözleri
İki kelime...
Hep söylediğim, bıkmadan usanmadan
İki kelime...
En sevdiğim, söylemekten vazgeçmediğim
"Seni seviyorum"
Biraz düşününce nerelerden geçtiğimizi
Biraz düşününce sensiz ne yapardım
Ne yapardım diye...
İki kelime...
Dudaklarımdan kalbine sel olup akan
İki kelime...
Vazgeçilmeyen ve beni, ben yapan
"Seni seviyorum"

İki Kelime Şarkısı Hakkında Bilgi
İki Kelime Şarkısını Kim Söylüyor: Bertuğ Cemil
İki Kelime Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bertuğ Cemil
İki Kelime Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Bertuğ Cemil
İki Kelime Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bertuğ Cemil ve Cengiz Köroğlu
İki Kelime Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Bertuğ Cemil Kimdir Bertuğ Cemil Hakkında Kısa Bilgi
Bertuğ Cemilin doğum tarihi: 7 Ekim 1974
Bertuğ Cemilin doğum yeri: Bursa
Bertuğ isminin anlamı: Engel tanımayan, güçlükleri aşan.
Bertuğ ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Bertuğ Cemilin Burcu: Terazi