31 Temmuz 2016

Simgenin Kamera Şarkısının Sözleri Kimin?

simge aşk vızır vızır kamera sözü sözleri
Kamera Sözü Sözleri
Simgenin Aşk Vızır Vızır Kamera Kamera Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Simge Kamera Sözleri
Bendim bugüne dek aklıma geleni ve
Hoşuma gideni yapan oluruna bırakan
Çal benim için hadi gerisi gelir
Günü yaşa sakın ola dünü takma

Bana bak bana bak dönüp hadi bana bak
Kimileri diyo’ bi’ de şuna bak, buna bak
Birileri de çıkıyo’ konuşuyo’ bıdı bıdı
Gene de yaşa kafana takma

Aşktan muzdarip bir biçare kalmasın yarına
Dünya kah murad kah felaket, bakmıyor kanuna
Kayda geçsin düşerse tan vakti koynuma boynuma

Sevgilim hazır düşlerim hazır
Aşk vızır vızır Kamera Kamera
Gel bu an bizim zaman bizim
Hayat derim dibine dibine

Hollywood Bollywood kimilerine umut
Herkesin yaşamı bi’ film seyret unut
Kimisinin dizileri filmleri uyutuyo'
Realite acıtıyo' sonra

Oy anam vay anam ben adını koyamam
Geleneği göreneği ha babam de babam
Sen yine bak işine yalpala sağa sola
Gide gele gecelere attaa

Kamera Şarkısı Hakkında Bilgi
Kamera Şarkısını Kim Söylüyor:
Kamera Şarkısının Orjinal Sözlerini Kim Yazdı: Amitabh Bhattacharya
Kamera Şarkısının Türkçe Sözlerini Kim Yazdı: Alper Narman, Onur, Ghost Writer ve Sezen Aksu
Kamera Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Pritam Chakraborty
Kamera Şarkısının Orjinal Düzenlemesi Kimin: Pritam Chakraborty
Kamera Şarkısının Uygulama Düzenlemesi Kimin: Ozan Bayraşa
Kamera Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Bedran Güzel
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Simge Kimdir Simge Hakkında Kısa Bilgi
Simge'nin doğum tarihi:8 Ağustos 1981
Simge'nin doğum yeri:İstanbul
Simge'nin tam adı: Simge Sağın
Simge isminin anlamı: İşaret, sembol, timsal.
Simge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır 
Simge'nin Burcu: Aslan