31 Temmuz 2016

Bertuğ Cemilin Söylediği Gözyaşı Şarkısının Sözleri Kimin?

bertuğ cemil bir damla gözyaşı sözü sözleri
Gözyaşı Sözü Sözleri
Bertuğ Cemilin Şarkısı Yine Bana Kalan Bir Damla Gözyaşı Söz Müzik Kimin?

Bertuğ Cemil Gözyaşı Sözleri
Senden başka kimse bilmedi, göremedi
Senden başka kimse hissetmedi beni
Sen yoksun ya umurumda mı dünya
Unuttum herşeyi affettim kendimi, şimdi bana kalan
Bir damla gözyaşı

Ömrüm geçsin yüzüm hiç gülmeden
Geçsin ömrüm gün yüzü görmeden
Sen yoksun ya umurumda mı dünya
Unutsam herşeyi affetsem kendimi, yine bana kalan
Bir damla gözyaşı

Gözyaşı Şarkısı Hakkında Bilgi
Gözyaşı Şarkısını Kim Söylüyor: Bertuğ Cemil
Gözyaşı Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Bertuğ Cemil
Gözyaşı Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Bertuğ Cemil
Gözyaşı Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bertuğ Cemil ve Cengiz Köroğlu
Gözyaşı Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Bertuğ Cemil Kimdir Bertuğ Cemil Hakkında Kısa Bilgi
Bertuğ Cemilin doğum tarihi: 7 Ekim 1974
Bertuğ Cemilin doğum yeri: Bursa
Bertuğ isminin anlamı: Engel tanımayan, güçlükleri aşan.
Bertuğ ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Bertuğ Cemilin Burcu: Terazi