09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Cinayet Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Cinayet Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Cinayet Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Cinayet Şarkısı Demet Akalın ın Bu Bir Ayrılık Değil Resmen Cinayet Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Cinayet Sözleri
Topladığım valizleri teker teker boşalttım
Gitmek için ayırttığım biletleri hep yaktım
Elimden hiç düşmedi telefonlara sardım
Dün gece yoksun diye koltukta yattım
Gidiyor musun yani geçici mi
Seyahat mi temelli mi
Madem gidiyorsun
Yalandan veda et
Reçetemde birkaç dost
Biraz da metanet
Her zaman ki huyun bu
Gel beni de ziyan et
Bu bir ayrılık değil resmen cinayet

Cinayet Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Cinayet Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Cinayet Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Cinayet Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gökhan Özen
Cinayet Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Cinayet Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa