09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Dürbün Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Dürbün Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Dürbün Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Dürbün Şarkısı Demet Akalın ın Bir Dürbünle Ordan Bakarmısın Bana  Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Dürbün Sözleri
Benim de hatalarım var
Mesela seni sevmek
Beni kurtaran bir şey var
Seni erken silmek
Kim bilir kaç aşk kaybettim
Tek tek ben
Aşk diye boş boş direttim
Senin yüzünden
Döndüm ölümden çekil önümden of
Ya sen bela mısın
Kalpten atar mısın beni ne olur
Benden uzağa gidip
Bir dürbünle ordan bakar mısın bana
Ya sen bela mısın
Kalpten atar mısın beni ne olur
Benden uzağa gidip
Bir dürbünle ordan bakar mısın bana
Benim de hatalarım var
Mesela seni sevmek
Beni kurtaran bir şey var
Seni erken silmek
Kim bilir kaç aşk kaybettim
Tek tek ben
Aşk diye boş boş direttim
Senin yüzünden
Döndüm ölümden çekil önümden of
Ya sen bela mısın
Kalpten atar mısın beni ne olur
Benden uzağa gidip
Bir dürbünle ordan bakar mısın bana
Ya sen bela mısın
Kalpten atar mısın beni ne olur
Benden uzağa gidip
Bir dürbünle ordan bakar mısın bana

Dürbün Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Dürbün Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Dürbün Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sinan Akçıl
Dürbün Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sinan Akçıl
Dürbün Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Dürbün Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa