09 Kasım 2016

Demet Akalın ın Söylediği Bu Defa Son Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Demet Akalın ın Söylediği Bu Defa Son Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Bu Defa Son Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Bu Defa Son Şarkısı Demet Akalın ın Kendi Hayatına Git Bu Defa Son Şarkısının Sözleri Kimin?

Demet Akalın Bu Defa Son Sözleri
Isınmadım da ardından buralar soğuk
Yangına girmeden iyileşemem bir daha
Çok ağlamadım aslında
Yüreğim buruk
Sen gibi zalimi sevmeyecek bir daha
Uzun olsun bu gidişin
Bana dokunmasın gülüşün
Bıraktığın viraneden
Saray olmaz anla bir daha
Sen beni bir kere anlamadın
Bitmedi bitmez kaygıların
Sen beni bir kere anlamadın
Uzaktan uzağa yargıladın
Ben de bu yolda devam edemem
Kendi hayatımı mahvedemem
Sevgimi uğruna sarf edemem
Kendi hayatına git
Bu defa son

Bu Defa Son Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Rakipsiz
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Bu Defa Son Şarkısını Kim Söylüyor: Demet Akalın
Bu Defa Son Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Bu Defa Son Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Buray ve Gözde Ançel
Bu Defa Son Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Bu Defa Son Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Demet Akalın Kimdir Demet Akalın Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Arabesk - Pop
Demet Akalın'ın doğum tarihi: 23 Nisan 1972
Demet Akalın'ın doğum yeri: Kocaeli Gölcük
Demet isminin anlamı: Bitki çiçek destesi, bağlanarak oluşturulmuş deste.
Demet ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Demet Akalın'ın Burcu: Boğa