11 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Aşkmı Lazım Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Aşkmı Lazım Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Aşkmı Lazım Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aşkmı Lazım Şarkısı Buray ın Aşkmı Lazım Dertmi Lazım Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Aşkmı Lazım Sözleri
Bir gelsen diyorum
Beni çekip alsan çıkmazlardan
Hiç bir şartım yok
Sadece tutsan kollarımdan
Yar
Yine çık yoluma
Aldın aklımı ah
Dile benden sen ne istersen
Bir ömür varım
Ben yaşıyorum sensizliğin zorluğunu
Bir şey duyduğumu
Farkettinmi yokluğumu
Yar
Yine çık yoluma
Aldın aklımı ah
Dile benden sen ne istersen
Bir ömür hazırım
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Aşkmı lazım dertmi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik ayrı düştük
Gülmek istemiş şu kara bahtım
Yar
Beni özletme
Hadi artık aşk yolum
Küçücük sevda meleğim
Aşkmı lazım dertmi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik ayrı düştük
Gülmek istemiş şu kara bahtım
Yar
Beni özletme
Hadi artık aşk yolum
Küçücük sevda meleğim
Ben yaşıyorum sensizliğin zorluğunu
Bir şey duyduğumu
Farkettinmi yokluğumu
Yar
Yine çık yoluma
Aldın aklımı ah
Dile benden sen ne istersen
Bir ömür hazırım
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Aşkmı lazım dertmi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik ayrı düştük
Gülmek istemiş şu kara bahtım
Yar
Beni özletme
Hadi artık aşk yolum
Küçücük sevda meleğim
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Aşkmı lazım dertmi lazım
Söyle sevdiğim bize ne lazım
Ayran içtik ayrı düştük
Gülmek istemiş şu kara bahtım
Yar
Beni özletme
Hadi artık aşk yolum
Küçücük sevda meleğim

Aşkmı Lazım Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Aşkmı Lazım Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Aşkmı Lazım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Aşkmı Lazım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Aşkmı Lazım Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Aşkmı Lazım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler