11 Kasım 2016

Buray ın Söylediği Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Buray ın Söylediği Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısı Buray ın Seni Sevmiyorum Artık Çamura Pasağa Bulaştık Şarkısının Sözleri Kimin?

Buray Seni Sevmiyorum Artık Sözleri
Seni sevmiyorum artık
Yalana dolana battık
Ele nisbet gülüşler
Günü dolmuş vaatler
Bana uymaz git yazık
Ben yokluklardan
Tüm zorluklardan
Dipsiz yalnızlıktan
Kıvranıp dururken
Sen sessiz kaldın
Mehtabı hiçe saydın
Gün ortası güneşlere
Hasret bıraktın
Yok kal deme bana
Boşuna yalvarışlar
Canıma dokunmuyor
Ne söylesen zaten
Hiç gözüme bakma
Yaramaz çırpınışlar
Şimdiye kadar söylemekte
Geç kaldım aslen
Seni sevmiyorum artık
Yalana dolana battık
Ele nisbet gülüşler
Günü dolmuş vaatler
Bana uymaz git yazık
Seni sevmiyorum artık
Çamura pasağa bulaştık
Gözü dönmüş kavgalar
Boyun aşmış dalgalar
Beni sarmaz git yazık
Yok kal deme bana
Boşuna yalvarışlar
Canıma dokunmuyor
Ne söylesen zaten
Hiç gözüme bakma
Yaramaz çırpınışlar
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Şimdiye kadar söylemekte
Geç kaldım aslen
Seni sevmiyorum artık
Yalana dolana battık
Ele nisbet gülüşler
Günü dolmuş vaatler
Bana uymaz git yazık
Seni sevmiyorum artık
Çamura pasağa bulaştık
Gözü dönmüş kavgalar
Boyun aşmış dalgalar
Beni sarmaz git yazık
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Seni sevmiyorum artık
Çamura pasağa bulaştık
ooooo
Beni sarmaz git yazık
Seni sevmiyorum artık

Seni Sevmiyorum Artık Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Sahiden
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısını Kim Söylüyor: Buray
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gözde Ançel
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:Buray ve Gözde Ançel
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Bahadır Tanrıvermiş
Seni Sevmiyorum Artık Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Buray Kimdir Buray Hakkında Kısa Bilgi
Tarzı: Pop
Buray ın Tam Adı: Buray Hoşsöz
Buray ın doğum tarihi:15 Haziran 1984
Buray ın doğum yeri: Kıbrıs Lefkoşa
Buray isminin anlamı: Ayın etrafındaki en parlak ışık
Buray ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Buray ın Burcu: İkizler