13 Kasım 2016

Nil Burak ın Söylediği Sevdanı Sürüdüm Şarkısı Söz Müzik Kimin?

Nil Burak ın Söylediği Sevdanı Sürüdüm Şarkısı Söz Müzik Kimin?
Sevdanı Sürüdüm Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sevdanı Sürüdüm Şarkısı Nil Burak Sevdamı Sürüdüm Hep Adım Adım Şarkısının Sözleri

Nil Burak Sevdanı Sürüdüm Sözleri
İçimdeki isyanı anlatmak mümkün değil
Her günüm bin kere yaşattın sen bana
Sevdamı sürüdüm hep adım adım
Taş gibi ağırdı taşıttın bana
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
İçimden geçiyor hep kucağına uzanmak
O eski günleri yeniden yaşamak
Dudağımın ucunda nefesini duymak
Gece gündüz seninle yalnız seninle olmak
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Canım benim canım benim canım desen bir defa
Ne olurdu sarılsaydın bütün sıcaklığınla
Yeter artık eksik olsun böyle sevgi
Bırak beni bırak Allah aşkına

Sevdanı Sürüdüm Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Oldu Olacak
Albüm Yılı: 1989
Müzik Şirketi: Tempa Foneks
* Albüm Adı: Adı Sevda (Various Artists)
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: 2016 Tempa Tüm Elektrikli
Sevdanı Sürüdüm Şarkısını Kim Söylüyor: Nil Burak
Sevdanı Sürüdüm Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aysel Gürel
Sevdanı Sürüdüm Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Uğur Dikmen
Sevdanı Sürüdüm Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Sevdanı Sürüdüm Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Nil Burak Kimdir Nil Burak Hakkında Kısa Bilgi
Nil Burak ın Tam Adı: Pembe Nihal Musif
Nil Burak ın Müzik Tarzı: Pop
Nil Burak ın doğum tarihi: 27 Nisan 1948
Nil Burak ın doğum yeri: Kıbrıs-Lefke
Nil isminin anlamı: Akdenize dökülen Nehir, mavi, lacivert.
Nil İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Nil Burak ın Burcu: Boğa