26 Ekim 2016

Sevda Dalgaları Şarkısı Sevda Dalgaları Şarkısının Sözleri Hülya Avşar Şarkılarının Sözleri Kimin?

Hülya Avşar Sevda Dalgaları Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Sevda Dalgaları Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Hülya Avşar ın Söylediği Başımda Sevda Dalgaları Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Hülya Avşar Sevda Dalgaları Sözleri
Neler çektim aşktan yana
Bile bile düştüm kollarına
Daha baştan dertli oldum
Yana yana düştüm yollarına
Olanlar oldu vurma yüzüme
Birazcık olsun anla beni
Nerden inandım senin sözüne
Allahın aşkına yorma beni
Yalanlarla yasaklarla geçti bir ömür
Karşılıksız sevdalarla yandı bu gönül vah vah
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yine bana kaldı günahları
Sora sora buldum bağdatları
Yaz yaşamadım güzler gördüm
Başımda sevda dalgaları
Yine bana kaldı günahları
Sora sora buldum bağdatları
Yaz yaşamadım güzler gördüm
Başımda sevda dalgaları
Neler çektim aşktan yana
Bile bile düştüm kollarına
Daha baştan dertli oldum
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yana yana düştüm yollarına
Olanlar oldu vurma yüzüme
Birazcık olsun anla beni
Nerden inandım senin sözüne
Allahın aşkına yorma beni
Yalanlarla yasaklarla geçti bir ömür
Karşılıksız sevdalarla yandı bu gönül vah vah
Yine bana kaldı günahları
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Sora sora buldum bağdatları
Yaz yaşamadım güzler gördüm
Başımda sevda dalgaları
Yine bana kaldı günahları
Sora sora buldum bağdatları
Yaz yaşamadım güzler gördüm
Başımda sevda dalgaları
Yine bana kaldı günahları
Sora sora buldum bağdatları
Yaz yaşamadım güzler gördüm
Başımda sevda dalgaları

Sevda Dalgaları Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Yarası Saklım
Albüm Yılı: 1995
Müzik Şirketi: Tempa Foneks
* Albüm Adı: Adı Sevda (Various Artists)
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: 2016 Tempa Tüm Elektrikli
Sevda Dalgaları Şarkısını Kim Söylüyor: Hülya Avşar
Sevda Dalgaları Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ahmet Aşkın Tuna
Sevda Dalgaları Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Feyyaz Kuruş
Sevda Dalgaları Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Sevda Dalgaları Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Hülya Avşar Kimdir Hülya Avşar Hakkında Kısa Bilgi
Hülya Avşar ın Müzik Tarzı: Pop
Hülya Avşar ın doğum tarihi: 10 Ekim 1963
Hülya Avşar ın doğum yeri: Balıkesir
Hülya isminin anlamı: Tatlı rüya, tatlı düş, kuruntu, hayal, vehim.
Hülya İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Hülya Avşar ın Burcu: Terazi