27 Ekim 2016

Anlatamıyorum Şarkısının Sözleri Mor ve Ötesi Anlatamıyorum Söz Müzik Kimin?

Anlatamıyorum Mor ve Ötesi nin Anlatamıyorum Sözleri Kimin?
Anlatamıyorum
Sözü Sözleri Kime Ait?
Mor ve Ötesi nin Söylediği Duyuyorum Anlatamıyorum Şarkısının Söz Müzik Kime Ait?

Mor ve Ötesi Anlatamıyorum Sözleri
Ne oldu karıştı her şey
Korktum sözüm bir adım geriye
Şimdi duyuyor musun
Her şey ama her şey geçer
Sakinsin biraz derdin var
Kendi kendine dünyayı ters cevirmişsin
Bir şey biliyor musun
Ben doğduğumdan beri hep böyleyim
Ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
Ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarında
Bir şey içsen sorunları çözsen
Olur mu olur mu
Bir yer var biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım
Duyuyorum anlatamıyorum
Biliyorum karıştı her şey
Bir yer var biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım
Duyuyorum anlatamıyorum
Bir yer var biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım
Duyuyorum anlatamıyorum
Bir yer var biliyorum
Her şeyi söylemek mümkün
Epeyce yaklaşmışım
Duyuyorum anlatamıyorum
Biliyorum karıştı her şey

Anlatamıyorum Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Anlatamıyorum
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Dmc
Anlatamıyorum Şarkısını Kim Söylüyor: Mor ve Ötesi
Anlatamıyorum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Orhan Veli ve Mor ve Ötesi
Anlatamıyorum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Mor ve Ötesi
Anlatamıyorum Şarkısının Düzenlemesi Kimin: Tarkan Gözübüyük
Anlatamıyorum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Serdar Ferit

Sanatçı Grup Mor ve Ötesi Kimdir Mor ve Ötesi Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Mor ve Ötesi Grubu Üyeleri: Harun Tekin, Kerem Özyeğen, Burak Güven, Kerem Kabadayı.
Mor ve Ötesi Grubunun Kuruluş tarihi: 1995
Grubun Adı Neden Mor ve Ötesi: Grup 1995 yılında Mor ve Ötesi adını almadan önce, lise yıllarında Harun Tekin ve Kerem Kabadayı Decision Grubu olarak müziğe başlamışlardır.Decision grubu yeni üyeleri ile birlikte Mor ve Ötesi Grubu olarak 1995 yılında herkesin sevdiği bir müzik grubu olarak çalışmalarına devam ettiler.
Mor ve Ötesi Grubunun Tarzı: Alternatif Rock