26 Ekim 2016

Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsü Sibel Pamuk Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Sözleri Kimin?

Sibel Pamuk Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Söz Müzik Kimin?
Gönlümden Bir Sevda Geçti Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sibel Pamuk un Söylediği Gönlümden Bir Sevda Geçti Duman Oldum Hüzün Doldum Türküsünün Sözleri Müziği Kimin?

Sibel Pamuk Gönlümden Bir Sevda Geçti Sözleri
Gönlümden bir sevda geçti
Gönlümden bir sevda geçti
Duman oldum hüzün doldum
Duman oldum hüzün doldum
O yarim hiç üzülmez mi
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
O yarim hiç üzülmez mi
Yüreğinden geçirmez mi
Sevdiğini düşünmez mi
Sevdalandım duyun dağlar
Sevdam size sürgün dağlar
Oy oy oy oy dağlar oy
Sevdalandım duyun dağlar
Sevdam size sürgün dağlar
Oy oy oy oy dağlar oy
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Eğer beni unuttuysan
Eğer beni unuttuysan
Başkasına yar olduysan
Başkasına yar olduysan oy
Bir haber gönder bileyim
Bir haber gönder bileyim
Seni kalbime gömeyim
Seni kalbime gömeyim
Sevdalandım duyun dağlar
Sevdam size sürgün dağlar
Oy oy oy oy dağlar oy
Sevdalandım duyun dağlar
Sevdam size sürgün dağlar
Oy oy oy oy dağlar oy

Gönlümden Bir Sevda Geçti Şarkısı Hakkında Bilgi
* Alüm Adı: Ayna
Albüm Yılı: 2014
Müzik Şirketi: Süper Müzik Yapım
* Albüm Adı: Adı Sevda (Various Artists)
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: 2016 Tempa Tüm Elektrikli
Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünü Kim Söylüyor: Sibel Pamuk
Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Sözlerini Kim Yazdı: Cengiz Erdem ve Mehmet Erdem
Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Müziğini Kim Yaptı: Cengiz Erdem
Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Düzenlemesi Kimin:
Gönlümden Bir Sevda Geçti Türküsünün Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Sibel Pamuk Kimdir Sibel Pamuk Hakkında Kısa Bilgi
Sibel Pamuk un Müzik Tarzı: Türk Halk Müziği
Sibel Pamuk un doğum tarihi: 1982
Sibel Pamuk un doğum yeri: Sivas
Sibel isminin anlamı: Buğday başağı, yere düşmemiş yağmur damlası, Eski Türkçede bir tanrıça.
Sibel İsmi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Sibel Pamuk un Burcu: