11 Aralık 2016

Berkay ın Söylediği Yorgun Yıllarım Şarkısının Sözleri Kimin?

Berkay ın Söylediği Yorgun Yıllarım Şarkısının Sözleri Kimin?
Yorgun Yıllarım Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Yorgun Yıllarım Şarkısı Berkay ın Yorgun Yıllarım Şarkısının Sözleri

Berkay Yorgun Yıllarım Sözleri
Hem beni öldürdün hem bendeki seni
Böyle olsun istemezdim
Ben mağlubum ama sen de kaybettin
Ben hayatı sen de beni
Lanet olsun bana seni bu kadar çok
Niye bu kadar sevmişim
Sana hiç değmezmiş tertemiz duygularım
Geç de olsa öğrendim
Kapanmaz yarayım gece gündüz kanarım
Göz göre göre yandı yıllarım
Gönlümde açan gonca gül olmadan kırıldı
Senin eserin bu yorgun yıllarım
Lanet olsun bana seni niye bu kadar
Bu kadar çok sevmişim
Sana hiç değmezmiş tertemiz duygularım
Geç de olsa öğrendim
Kapanmaz yarayım gece gündüz kanarım
Göz göre göre yandı yıllarım
Gönlümde açan gonca gül olmadan kırıldı
Senin eserin bu yorgun yıllarım

Yorgun Yıllarım Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Arabest
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Avrupa Müzik
Yorgun Yıllarım Şarkısını Kim Söylüyor: Berkay
Yorgun Yıllarım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hakan Altun
Yorgun Yıllarım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Hakan Altun
Yorgun Yıllarım Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Çağrı Telkıvıran
Yorgun Yıllarım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Nihat Odabaşı

Sanatçı Berkay Kimdir Berkay Hakkında Kısa Bilgi
Berkay isminin anlamı: Sağlam, Kuvvetli, Katı, Sert, Şiddetli, Hızlı, Arı, Orman, Şimşek, Yaprak.
Berkay Doğum tarihi: 29 Aralık 1981
Berkay'ın doğum yeri: Ankara
Berkay ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Berkay'ın burcu: Oğlak