31 Ekim 2016

Sen Olmayınca Şarkısının Sözleri Pinhani Sen Olmayınca Söz Müzik Kimin?

Sen Olmayınca Pinhani nin Sen Olmayınca Sözleri Kimin?
Sen Olmayınca Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Pinhani nin Söylediği Yolumu Kaybettim Güzelim Sen Olmayınca Şarkısının Söz Müzik Kime Ait?

Pinhani Sen Olmayınca Sözleri
Beni buradan kurtar gidelim
Yolumu kaybettim güzelim
Sen olmayınca, sen olmayınca
Beni buradan kurtar gidelim
Yolumu kaybettim güzelim
Sen olmayınca
Kara gölgeler düşmüş yüzüme
Kötü bir adam girmiş içime
Sen olmayınca, sen olmayınca
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Yaramı sarsan iyi gelir
Belki zamanla iyileşir
Ama sabretmeyi öğrenmem gerek
Korkularım yine döndü geri
Yine karşımda eskisi gibi
Çok da geç olmadan beni bulman gerek
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Anlatırım derdimi geceye
Uyku diker yırtık kalbimi
Sen olmayınca, sen olmayınca
Bana kızınca neler söyledin
Başka şeyler söyledi gözlerin
Beni kandırma geçiyor zaman
Hala beni seviyorsan
Beni buradan kurtar gidelim
Yolumu kaybettim güzelim
Sen olmayınca, sen olmayınca

Sen Olmayınca Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Kediköy
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: DMC
Sen Olmayınca Şarkısını Kim Söylüyor: Pinhani
Sen Olmayınca Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sinan Kaynakçı
Sen Olmayınca Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sinan Kaynakçı
Sen Olmayınca Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Sen Olmayınca Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: İmre Haydaroğlu

Grup Pinhani Kimdir Pinhani Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Pinhani Üyeleri: Sinan Kaynakçı, Zeynep Eylül Üçer, Hami Ünlü, Selim Aydın, Akın Eldes, Cem Aksel, Eray Polat.
Pinhaninin Kuruluş Tarihi: 5 Nisan 2004
Grubun Adı Neden Pinhani: Sebep belirtilmemiş.
Pinhani Tarzı: Alternatif Rock