31 Ekim 2016

Tuğba Özerk in Söylediği Gitme Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Tuğba Özerk Gitme Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Gitme Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gitme Şarkısı Tuğba Özerk in Gitme Sensiz Uyunmuyor Şarkısının Sözleri Kimin?

Tuğba Özerk Gitme Sözleri
Boşlukta bir ben
Farketmez ölsem
Durup düşündükçe
Acı çekiyorum
Batıp çıkan bir ben
Gitme vakti inceden
İflah olmaz artık bu beden
Susuyorum
Hani biz hiç yıkılmazdık
Eğilipte kırılmazdık
Direkten dönsekte
Biz ayrılmazdık
Hani asla
Dargın duramazdık
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun
İçim yanıyor
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun içim yanıyor
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Boşlukta bir ben
Farketmez ölsem
Durup düşündükçe
Acı çekiyorum
Batıp çıkan bir ben
Gitme vakti inceden
İflah olmaz artık bu beden
Susuyorum
Hani biz hiç yıkılmazdık
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Eğilipte kırılmazdık
Direkten dönsekte
Biz ayrılmazdık
Hani asla
Dargın duramazdık
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun
İçim yanıyor
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun
İçim yanıyor
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun
İçim yanıyor
Gitme sensiz uyunmuyor
Gün hiç doğmuyor
Gidersen unutursun
İçim yanıyor

Gitme Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Aynı Semtin Çocukları
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: Kemal Aslan Müzik
Gitme Şarkısını Kim Söylüyor: Tuğba Özerk
Gitme Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Tuğba Özerk
Gitme Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Tuğba Özerk
Gitme Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Onur Betin
Gitme Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Erkan Nas

Sanatçı Tuğba Özerk Kimdir Tuğba Özerk Hakkında Kısa Bilgi
Tuğba Özerk in Tarzı: Pop
Tuğba Özerk in doğum tarihi: 4 Haziran 1980
Tuğba Özerk in  doğum yeri: İzmir
Tuğba isminin anlamı: Güzellik, iyilik,hoşluk, cennete var olduğu söylenen ağaç.
Tuğba ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Tuğba Özerk in Burcu: İkizler