31 Ekim 2016

Mustafa Ceceli nin Söylediği Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Sözleri Müziği Kimin?

Mustafa Ceceli Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Söz Müzik Kimin?
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının
Sözü Sözleri Kime Ait?
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısı Mustafa Ceceli nin Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Sözleri Kimin?

Mustafa Ceceli Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Sözleri

Adresim aynı, kaderim aynı
Günlerim aynı, geceler aynı
Sarı saçlım hasretimsin sen
Karadantel sokağında ben
Kapımda akşam gülleri mateminle tutuşurken
Dumanım aynı, ateşim aynı
Bulutlar aynı, gözyaşım aynı
Sarı saçlım hasretimsin sen
Karadantel sokağında ben
Kapımda akşam gülleri mateminle tutuşurken
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Kankırmızı gözlerimden
Sancıların gelip geçer
Kim üzülür, kim bekler seni
Ben tabii ki, ben birtanem
Ter içinde içim bileylenir
Kankırmızı gözlerimden
Sancıların gelip geçer
Kim üşütür, kim yakar beni
Sen tabii ki, sen birtanem
Ter içinde içim bileylenir
Bu kaçıncı çalınışı kapımın
Bu kaçıncı sen değilsin başkası
Peşimde mazinin ayak sesleri
Nelerden vazgeçiyoruz bir düşünsene
Kırık kalpler üstüne kuruyoruz bir şeyi
Bu kalleşlik belki bana yakışmıyor ama
Sarı saçlarından sen suçlusun
sozmuzikkimin.blogspot.com.tr
Adresim aynı, kaderim aynı
Günlerim aynı, geceler aynı
Sarı saçlım hasretimsin sen
Karadantel sokağında ben
Kapımda akşam gülleri mateminle tutuşurken
Dumanım aynı, ateşim aynı
Bulutlar aynı, gözyaşım aynı
Sarı saçlım hasretimsin sen
Karadantel sokağında ben
Kapımda akşam gülleri mateminle tutuşurken
Kankırmızı gözlerimden
Sancıların gelip geçer
Kim üzülür, kim bekler seni
Ben tabii ki, ben birtanem
Ter içinde içim bileylenir
Kankırmızı gözlerimden
Sancıların gelip geçer
Kim üşütür, kim yakar beni
Sen tabii ki, sen birtanem
Ter içinde içim bileylenir
Sen tabii ki, sen birtanem
Ter içinde içim bileylenir

Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Kayahan'nın En İyileri 1
Albüm Yılı: 2016
Müzik Şirketi: K Majör ve DMC
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısını Kim Söylüyor: Mustafa Ceceli
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Kayahan Açar
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Kayahan Açar
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Mustafa Ceceli
Sarı Saçlarından Sen Suçlusun Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Hasan Kuyucu

Sanatçı Mustafa Ceceli Kimdir Mustafa Ceceli Hakkında Kısa Bilgi
Mustafa Ceceli'nin doğum tarihi: 2 Kasım 1980
Mustafa Ceceli'nin  doğum yeri: Ankara
Mustafa isminin anlamı: Seçkin, seçilmiş, temizlenmiş, güzide, Peygamberimiz Hz. Muhammed'in (S:A:V) isimlerinden.
Mustafa ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
Mustafa Ceceli'nin Burcu: Akrep