20 Ekim 2016

Meleksin Güzel Redd Şarkısı Meleksin Güzel Sözleri Kimin?

Meleksin Güzel Reddin Söylediği Meleksin Güzel Sözleri Kimin?
Meleksin Güzel
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Sen Bana Hala Meleksin Güzel Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Meleksin Güzel Sözleri
Koymuş kafayı tahta masaya
Düşler adamı güzel
Batmış derine gelmez geriye
Değmez kimseye güzel
Boş ver giden gitsin
Sen bana hala meleksin güzel
Aşk böyledir hep biter
Sen seversen adam gider
Tut elimi unutursun belki
Gel öp beni seversin belki
Açmış şarabı bulmuş kafayı
Düşler adamı güzel
Terk eden adamı
Güzel zamanları zaten herkes özler
Boş ver giden gitsin
Sen bana hala meleksin güzel
Aşk böyledir hep biter
Sen seversen adam gider
Tut elimi unutursun belki
Gel öp beni seversin belki

Meleksin Güzel Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 50/50
Albüm Yılı: 2005
Müzik Şirketi: Stardium Müzik
Meleksin Güzel Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Meleksin Güzel Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Meleksin Güzel Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:
Meleksin Güzel Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Meleksin Güzel Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik