21 Ekim 2016

Yalancı Dünya Redd Şarkısı Yalancı Dünya Sözleri Kimin?

Yalancı Dünya Reddin Söylediği Yalancı Dünya Sözleri Kimin?
Yalancı Dünya
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Yalancı Dünya Yenildim Sana Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Yalancı Dünya Sözleri
İçeri girip oturdum
İlk gördüğüm boş masaya
Telefonu çıkartıp baktım
Gelen mesajlara
Garson menüyü uzattı
Teşekkür ettim başımla
Bir sigara yaktım
Beklemek kısalır sandım
Yanımdaki masada
Belkide bir aşk başlamakta
Yalancısın dünya
Yalancı dünya yenildim sana
Yalan bu rüya kazandın bir daha
Dünya yenildim sana
Yalan bu rüya
Kazandın bir daha
Gecikince arardın
İçki ısmarlamak zorundaydım
Soğuk bir bira
Kapıyı yokladım her açıldığında
Pakette son sigara
Senin için saklamıştım
Dünden bir tane kaldı
Gelmeyince yakmıştım
Gecikince aradın
Aylar oldu geç kaldın
Yalancısın dünya
Yalancı dünya yenildim sana
Yalan bu rüya kazandın bir daha
Dünya yenildim sana
Yalan bu rüya
Kazandın bir daha
Yalancı dünya yenildim sana
Yalan bu rüya kazandın bir daha
Dünya yenildim sana
Yalan bu rüya
Kazandın bir daha

Yalancı Dünya Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 50/50
Albüm Yılı: 2005
Müzik Şirketi: Stardium Müzik
Yalancı Dünya Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Yalancı Dünya Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Yalancı Dünya Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:
Yalancı Dünya Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Yalancı Dünya Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik