20 Ekim 2016

Deliyim Redd Şarkısı Deliyim Sözleri Kimin?

Deliyim Reddin Söylediği Deliyim Sözleri Kimin?
Deliyim
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Arızalı Bir Deliyim Ben Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Deliyim Sözleri
Kalbimde bir delik vardı
Kullandıkca dahada arttı
Aşk dokunmaya başladı
Arızalı bir deliyim ben
Bekleme romantik olmamı
Sana ilgim içgüdüsel
Uyurum dönüp arkamı
Arızalı bir deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben bu hayatı
Kolonya gibi çabuk uçarım
Ama güzel ferahlatırım
Bazen serin bazen yanarım
Arızalı bir deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben bu hayatı
Of ne deliyim ben
Sana başka ne diyim ki ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben
Deliyim ben bu hayatı
Ben bu hayatı

Deliyim Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 50/50
Albüm Yılı: 2005
Müzik Şirketi: Stardium Müzik
Deliyim Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Deliyim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı:
Deliyim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı:
Deliyim Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Deliyim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik