22 Ekim 2016

Küçük Bir Çocukken Redd Şarkısı Küçük Bir Çocukken Sözleri Kimin?

Küçük Bir Çocukken Reddin Söylediği Küçük Bir Çocukken Sözleri Kimin?
Küçük Bir Çocukken
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Küçük Bir Çocukken Uçmayı İsterdim Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Küçük Bir Çocukken Sözleri
Rüzgarsız uçuyordum kanatlarım yorulmuştu
Küçük gözlerimle ne güzel düşler kurmuştum
Ben büyürken sanki dünya küçülüyordu
Renklendikçe hayat gözlerimi yoruyordu
Gürültüler içinde sesimi duyan yoktu
Beni bekliyordu gerçekler ellerinde boş kafeslerle
Küçük bir çocukken uçmayı isterdim
Ben hayal kurdukça biri bozuyor sanki hala
Küçük bir çocukken uçmayı isterdim
Ben hayal kurdukça biri bozuyor sanki hala
Yüksek gökdelenler yapraksız ağaçlardı
Bir aşkın gölgesinde hayal kuran var mı
Beni bekliyordu gerçekler ellerinde boş kafesler
Kalmadı mevsimler ve göçecek başka şehirler
Havada süzülüyorum yoktu konacak bir kader
Beni bekliyordu gerçekler ellerinde boş tüfeklerle
Küçük bir çocukken uçmayı isterdim
Ben hayal kurdukça biri bozuyor sanki hala
Küçük bir çocukken uçmayı isterdim
Ben hayal kurdukça biri bozuyor sanki hala

Küçük Bir Çocukken Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Küçük Bir Çocukken Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Küçük Bir Çocukken Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Küçük Bir Çocukken Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Küçük Bir Çocukken Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Küçük Bir Çocukken Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik