22 Ekim 2016

Yaşandım Daha Çok Redd Şarkısı Yaşandım Daha Çok Sözleri Kimin?

Yaşandım Daha Çok Reddin Söylediği Yaşandım Daha Çok Sözleri Kimin?
Yaşandım Daha Çok
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin İnandım Yaşadım Yaşandım Daha Çok Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Yaşandım Daha Çok Sözleri
Bir yolculuk gibi geceleri düşümde
Gündüzleri zaten ben olamam ki
Bir kaçak gibi bütün kirlerim üstümde
Soyunup tertemiz kalamam ki
Hani gücüm vardı ruhum ölene kadardı
Hani nefes aldıkça hep bir umut vardı
İnandım yaşadım yaşandım daha çok
Ben doğmadan öldürüyorsun söyle mutlu musun
Ben hiç yol almadan durduruyorsun mutlu musun
Mutsuz olmamdan
Bir terazi gibi dengesizdim tanrının elinde
Sallanıp durdum bazen güzeldi bazen işkence
Kendimi aradım kitapların insanların içinde
Beni bulmak için kimi yolladın peki vakti gelince
Hani kalbim vardı ölmeden de durmazdı
Hani gözlerim gördükçe hayallerim olacaktı
İnandım yaşadım yaşandım daha çok
Ben doğmadan öldürüyorsun söyle mutlu musun
Ben hiç yol almadan durduruyorsun mutlu musun
Mutsuz olmamdan

Yaşandım Daha Çok Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: 21
Albüm Yılı: 2008
Müzik Şirketi: Sony Müzik
Yaşandım Daha Çok Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Yaşandım Daha Çok Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Yaşandım Daha Çok Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Redd Grubu
Yaşandım Daha Çok Şarkısının Düzenlemesi Kimin:
Yaşandım Daha Çok Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik