01 Ekim 2016

Bugün Herkes Ölsün İstedim Reddin Söylediği Bugün Herkes Ölsün İstedim Sözleri Kimin?

bugün herkes ölsün istedim sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Bugün Herkes Ölsün İstedim
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Bugün Herkes Ölsün İstedim Sözleri
Bugün herkes ölsün istedim çünkü seni çok özledim.
Bugün şehir yok olsun istedim çünkü seni çok özledim.
Böyle bir günde seni sevmiştim ama bitti.
Bugün hayat dursun istedim çünkü seni bitiremedim.
Böyle bir günde seni sevmiştim ama bitti.
Duyuyor musun? Dinliyor musun? Bir şey söyle.
Duyuyor musun? Anlıyor musun? Hadi söyle.
Sen kalbimi durdurdun dünya dönmesin dursun.
Gökyüzü buruşup yırtılsın istedim çünkü seni çok özledim.
Böyle bir günde seni sevmiştim ama bitti.

Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Mükemmel Boşluk
Albüm Yılı: 2016
Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Bugün Herkes Ölsün İstedim Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik