30 Eylül 2016

Onlar Bile Üzülürler Reddin Söylediği Onlar Bile Üzülürler Sözleri Kimin?

red onlar bile üzülürler sözleri kime ait sözlerini kim yazdı
Onlar Bile Üzülürler
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Beni Böyle Görseler Onlar Bile Üzülürler Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Onlar Bile Üzülürler Sözleri
Rengarenk bir bataklığın içinde batışını izlerken hayatımın,
Gecenin sessizliğine direniyorum, içimdeki yalnızlığın gürültüsüyle.
Adı geçen geçmeyen insanlar, ismini unuttuklarım beni affetsinler.
Parçalanmış dudaklar kırdığım kalpler, beni böyle görseler onlar bile üzülürler.
Her gün kendini yine sevdirir, sonda beni yine öldürürdün.
Bana kalpsiz diyorlar, seni hiç tanımadılar. Dudakları jilet gibiydi
Öptükçe kanamak isterdim. Bir kalp müzesi vardı içinde.
Hepimizi avutan bir şeyler var, içimizde yaralar kafamızda dumanlar.
Yazdığım şarkılar bozduğum bedenler, beni böyle görseler onlar bile üzülürler.

Onlar Bile Üzülürler Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Mükemmel Boşluk
Albüm Yılı: 2016
Onlar Bile Üzülürler Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Onlar Bile Üzülürler Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Onlar Bile Üzülürler Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Onlar Bile Üzülürler Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Onlar Bile Üzülürler Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik