30 Eylül 2016

Aşk Virüs Reddin Söylediği Aşk Virüs Sözleri Kimin?

redd aşk virüs sözleri kime ait aşk virüs sözlerini kim yazdı
Aşk Virüs
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Kimse Aşkı Bir Virüse Çvirmemişti Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Aşk Virüs Sözleri
Kimse bu kadar kalbimi yormamıştı.
Kimse dünyayı içimden taşırmamıştı.
Kimse beni alabora etmemişti.
Kimse beni koleksiyonun kötü parçası gibi hissettirmemişti,
Senin kadar.
Seni hecelere böldüm, adına bin defa sövdüm,
yine de hep ben öldüm.
Kendimi başkalarına gömdüm.
Kimse aşkı bir virüse çevirmemişti.
Kimse bu kadar plastik sevişmemişti.
İçimde yanıp yapışıp çekip gitmemişti.
Kimse beni şekeri biten sakız gibi tükürmemişti.
Senin kadar.
Seni hecelere böldüm, adına bin defa sövdüm,
yine de hep ben öldüm.
Kendimi başkalarına gömdüm.
Seni hecelere böldüm, adına bin defa sövdüm,
yine de hep ben öldüm.
Kendimi başkalarına gömdüm.

Aşk Virüs Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Mükemmel Boşluk
Albüm Yılı: 2016
Aşk Virüs Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Aşk Virüs Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Aşk Virüs Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru
Aşk Virüs Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Aşk Virüs Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik