29 Eylül 2016

Yangın Var Aydilgenin Söylediği Yangın Var Şarkısının Sözleri Kimin?

yanıyorum yangın var sözleri kime ait yangın var sözlerini kim yazdı
Yangın Var
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Yanıyorum Yangın Var Söz Müzik Kimin?

Aydilge Yangın Var Sözleri
Yeter, yeter hüzün keder
Neden, bütün bu sevmeler yanar döner?
Geçer, zamanla aşk geçer
Seni teğet geçer, beni yakar geçer
Güldün geçtin böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum!
Yangın var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah, geceleri yaksam
Yangın var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah sen de benimle yan
Solar zamanla aşk solar
Seni hemen yorar, beni sarpa sarar
Güldün geçtin, böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum!
Yangın Var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah geceleri yaksam
Yangın Var yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman aşkına isyan!
Ah sen de benimle yan
Geldin geçtin böyle mi sevdin sen?
Yanıyorum
Yangın Var, yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman, aşkına isyan!
Ah geceleri yaksam
Yangın Var yıkılıyor dünyam
Aşkından darmadumansam
Of aman aşkına isyan!
Ah yıkılıyor dünyam
Yangın var!

Yangın Var Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Yangın Var
Albüm Yılı: 2015
Yangın Var Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Yangın Var Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Yangın Var Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Yangın Var Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Alen Konakoğlu
Yangın Var Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Gürcan Keltek
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç