29 Eylül 2016

Takıntı Aydilgenin Söylediği Takıntı Şarkısının Sözleri Kimin?

sanki hiç kaybolmayan bi takıntı gibi sözleri kime ait takıntı sözlerini kim yazdı
Takıntı
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Bi Takıntı Gibi Söz Müzik Kimin?

Aydilge Takıntı Sözleri
Tuz oldum buz oldum
Gerçekken düş oldum
Aklım denizdeyken
Çölde kumla doldum
Az oldum çok oldum
Aşka sığmaz oldum
Dünya dar gelince
Ayda gezer oldum
Hadi durma söyle
Hadi durma söyle ne oldu
Hadi durma söyle
Hadi durma söyle ne oldu
Kapıların ardından
Gelen ışık gibi
Yollara düşür beni
Dönmem geri
Tertemiz nefes gibi
İçine çek beni
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi
Az oldum çok oldum
Aşka sığmaz oldum
Dünya dar gelince
Ayda gezer oldum
Hadi durma söyle
Hadi durma söyle ne oldu
Hadi durma söyle
Hadi durma söyle ne oldu
Kapıların ardından
Gelen ışık gibi
Yollara düşür beni
Dönmem geri
Tertemiz nefes gibi
İçine çek beni
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi
Kapıların ardından
Gelen ışık gibi
Yollara düşür beni
Dönmem geri
Tertemiz nefes gibi
İçine çek beni
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi
Kapıların ardından
Gelen ışık gibi
Yollara düşür beni
Dönmem geri
Tertemiz nefes gibi
İçine çek beni
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi
Hangi düşten düşmüşüm ben
Hangi yoldan savruldum
Hangi filmin başrolünde kahraman oldum
Hangi senle mutluyum ben
Hangi senle kavruldum
Hangi yoldan son çıkışta kaybolup durdum
Kapıların ardından
Gelen ışık gibi
Yollara düşür beni
Dönmem geri
Tertemiz nefes gibi
İçine çek beni
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi
Sanki hiç kaybolmayan
Bi takıntı gibi

Takıntı Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Takıntı
Tekli Albüm Yılı: 2010
Albüm Adı: Kilit
Albüm Yılı: 2011
Takıntı Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Takıntı Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Takıntı Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp ve Cem Sarıoğlu
Takıntı Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Takıntı Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç