29 Eylül 2016

Akıllı Bir Deli Aydilgenin Söylediği Akıllı Bir Deli Şarkısının Sözleri Kimin?

ateşle kor gibi yak sözleri kime ait akıllı bir deli sözlerini kim yazdı
Akıllı Bir Deli
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Akıllı Bir Deli Öder Bütün Bu Bedeli Söz Müzik Kimin?

Aydilge Akıllı Bir Deli Sözleri
Kaybolmuş bir deli acı gerçekleri
Yakmaya doymayan ateşle sevgili
İndim nar gibi girerse düşlere
Yok olup gitmesin diyet aşklar gibi aşk çarpsınki
Akıllı bir deli öder bütün bu bedeli
Ateşle kor gibi yak yak yak bedenimi
Akıllı bir deli kırarmı son kadehini
Çalar bu cenneti çal çal durma
Sen benim ördüğüm yeni bir kördüğüm
Baldan zehir gibi canıma sürdüğüm
Hasret kanar gözüm ateşli hüzün
Yağmur gerekmeden karardı gökyüzüm yandım söndüm
Akıllı bir deli öder bütün bu bedeli
Ateşle kor gibi yak yak yak bedenimi
Akıllı bir deli kırarmı son kadehini
Çalar bu cenneti çal çal durma
Sen ve ben deliysek
Bensiz eksiksek
Sensiz bir hiçsek
Akıllı bir deli öder bütün bu bedeli
Ateşle kor gibi yak yak yak bedenimi
Akıllı bir deli kırarmı son kadehini
Çalar bu cenneti çal çal durma
Akıllı bir deli öder bütün bu bedeli
Ateşle kor gibi yak yak yak bedenimi
Akıllı bir deli kırarmı son kadehini
Çalar bu cenneti çal çal durma

Akıllı Bir Deli Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Akıllı Bir Deli
Albüm Yılı: 2011
Albüm Adı: Yalnızlıkla Yaptım
Albüm Yılı: 2013
Akıllı Bir Deli Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Akıllı Bir Deli Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Akıllı Bir Deli Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp ve Cem Sarıoğlu
Akıllı Bir Deli Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Akıllı Bir Deli Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç