29 Eylül 2016

Sorma Aydilgenin Söylediği Sorma Şarkısının Sözleri Kimin?

sorma ne haldeyim sözleri kime ait sorma sözlerini kim yazdı
Sorma
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Sorma Ne Haldeyim Sorma Kederdeyim Söz Müzik Kimin?

Aydilge Sorma Sözleri
Gün ağarınca boynum bükülür
Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
Gün ağarınca boynum bükülür
Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
Sorma ne haldeyim
Sorma kederdeyim
Sorma yangınlardayım zaman zaman
Sorma utanırım
Sorma söyleyemem
Sorma nöbetlerdeyim başım duman
Ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
Kor kor ateşler yanıyor içimde
Aşkı beni kül ediyor
Kor kor ateşler yanıyor içimde
Aşkı beni kül ediyor
Gün ağarınca boynum bükülür
Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
Gün ağarınca boynum bükülür
Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
Sorma ne haldeyim
Sorma kederdeyim
Sorma yangınlardayım zaman zaman
Sorma utanırım
Sorma söyleyemem
Sorma nöbetlerdeyim başım duman
Ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
Kor kor ateşler yanıyor içimde
Aşkı beni kül ediyor
Kor kor ateşler yanıyor içimde
Aşkı beni kül ediyor
Sorma ne haldeyim
Sorma kederdeyim
Sorma yangınlardayım zaman zaman
Sorma utanırım
Sorma söyleyemem
Sorma nöbetlerdeyim başım duman

Sorma Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Sorma
Albüm Yılı: 2011
Albüm Adı: Yalnızlıkla Yaptım
Albüm Yılı: 2013
Sorma Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Sorma Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sezen Aksu
Sorma Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Sezen Aksu
Sorma Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Sorma Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç