29 Eylül 2016

Kaçsam Egeye Aydilgenin Söylediği Kaçsam Egeye Şarkısının Sözleri Kimin?

kaçsam egeye sözleri kime ait kaçsam egeye sözlerini kim yazdı
Kaçsam Egeye
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Her Yer Sensin Kaçsam Egeye Söz Müzik Kimin?

Aydilge Kaçsam Egeye Sözleri
Her yer sensin kaçsam egeye
Yıldızlar inince burçlar değişince
Merkür gerileyince gel
Yazdan eriyince yağmur dileyince
Merkür dize gelince gel
Dört duvarımsın benim
Çıkmayı beceremedim
Sen savurdukça dönen rüzgar gülü gibiyim
Söz vermiştim kendime ne diye
Uçtu gitti sözler nereye
Aşk dinlermi sağır olmus bir kere
Her yer sensin kaçsam egeye
Yıldızlar inince burçlar değişince
Merkür gerileyince gel
Yazdan eriyince yağmur dileyince
Merkür dize gelince gel
Dört duvarımsın benim
Çıkmayı beceremedim
Sen savurdukça dönen rüzgar gülü gibiyim
Söz vermiştim kendime ne diye
Uçtu gitti sözler nereye
Aşk dinlermi sağır olmus bir kere
Her yer sensin kaçsam egeye
Söz vermiştim kendime ne diye
Uçtu gitti sözler nereye
Aşk dinlermi sağır olmus bir kere
Her yer sensin kaçsam egeye
Aşk durağındım senin
Durmayı beceremedin
Sen savurdukça dönen rüzgar gülü gibiyim
Söz vermiştim kendime ne diye
Uçtu gitti sözler nereye
Aşk dinlermi sağır olmus bir kere
Her yer sensin kaçsam egeye
Söz vermiştim kendime ne diye
Uçtu gitti sözler nereye
Aşk dinlermi sağır olmus bir kere
Her yer sensin kaçsam egeye

Kaçsam Egeye Şarkısı Hakkında Bilgi
Tekli Albüm Adı: Kaçsam Egeye
Tekli Albüm Yılı: 2012
Kaçsam Egeye Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Kaçsam Egeye Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Kaçsam Egeye Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Kaçsam Egeye Şarkısını Düzenlemesi Kimin: Alen Konakoğlu
Kaçsam Egeye Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Evren Arasıl
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç