29 Eylül 2016

Benim Aklım Sende Aydilgenin Söylediği Benim Aklım Sende Şarkısının Sözleri Kimin?

tek düze hayatımın kayıyor yüreği sözleri kime ait benim aklım sende sözlerini kim yazdı
Benim Aklım Sende
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Benim Aklım Sende Söz Müzik Kimin?

Aydilge Benim Aklım Sende Sözleri
Buzdan heykeller yaparım
Yalnız kalmaktan korkarım
Sonsuz yüzlere bakarım
Yalnız senleri görürüm
Benim aklım sende
Benim aklım sende
Bendeki şarkılar kalbimde kanar
Renksiz bu gözlerim boşluğa dalar
Sendeki şarkılar düşleri sarar
Herkes düşlerimi yüzünde arar
Tek düze hayatımın kayıyor yüreği
Batıyor dört yanıma her köşesi
Sonsuz yüzlere bakarım
Yalnız senleri görürüm
Benim aklım sende
Benim aklım sende
Bendeki şarkılar kalbimde kanar
Renksiz bu gözlerim boşluğa dalar
Tek düze hayatımın kayıyor yüreği
Batıyor dört yanıma her köşesi
Bendeki şarkılar kalbimde kanar
Renksiz bu gözlerim boşluğa dalar
Sendeki şarkılar düşleri sarar
Herkes düşlerimi yüzünde arar

Benim Aklım Sende Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Sobe
Albüm Yılı: 2009
Benim Aklım Sende Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Benim Aklım Sende Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Benim Aklım Sende Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Benim Aklım Sende Şarkısını Aranjesi Kimin:
Benim Aklım Sende Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç