30 Eylül 2016

Nefes Bile Almadan Reddin Söylediği Nefes Bile Almadan Sözleri Kimin?

kelebek kadar ömrümüz var sözleri kime ait nefes bile almadan sözlerini kim yazdı
Nefes Bile Almadan
Sözü Sözleri Kime Ait?
Reddin Nefes Bile Almadan Seviyorum Seni Şarkısının Söz Müzik Kimin?

Redd Nefes Bile Almadan Sözleri
Kelebek kadar ömrümüz var
Sevmek lazım, hemen başlayalım
Kaybedecek daha neyimiz var
Aşk için ne gerekiyorsa hepsi bende var
Nefes bile almadan seviyorum seni
Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi
Değiştirdin kanımı koydun zehrini
Örümcek gibi ördün zihnimi
Düşündükce daha çok isterim seni
Nefes bile almadan seviyorum seni
İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Sadece senin için yaşıyorum
Nefes bile almadan seviyorum seni

Nefes Bile Almadan Şarkısı Hakkında Bilgi
* Albüm Adı: Plastik Çiçekler ve Böcek
Albüm Yılı: 2007
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
* Albüm Adı: Gecenin Fişi Yok
Albüm Yılı:  2007
Müzik Şirketi: Pasaj Müzik
* Albüm Adı: 50/50
Albüm Yılı: 2005
Müzik Şirketi: Stardium Müzik
Nefes Bile Almadan Şarkısını Kim Söylüyor: Redd Grubu
Nefes Bile Almadan Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Doğan Duru
Nefes Bile Almadan Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Doğan Duru ve Berke Hatipoğlu
Nefes Bile Almadan Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Nefes Bile Almadan Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:

Sanatçı Grup Redd Kimdir Redd Grubu Hakkında Kısa Bilgi
Redd Grubu Üyeleri: Doğan Duru, Güneş Duru, Berke Özgümüş.
Redd Grubunun Kuruluş tarihi: 2005
Grubun Adı Neden Redd: Grubun daha önceki adının Ten olup, Daha sonra 2004 yılında Güneş Duru'nun önerisiyle Grubun adı Redd adını oldu.
Redd Grubunun Tarzı: Alternatif Rock - Protest müzik