29 Eylül 2016

Kum Aydilgenin Söylediği Kum Şarkısının Sözleri Kimin?

bir avuç kumla doldular sözleri kime ait kum sözlerini kim yazdı
Kum
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Bir Avuç Kumla Doldular  Söz Müzik Kimin?

Aydilge Kum Sözleri
İp üstünde aşkın senin aşkın senin
Her an hazır düşmek için düşmek için
Uçurumda ben beklerim ben beklerim
Kanattığım her ten benim her ten benim
Büyüttüğüm tüm yarınlar
Bir avuç kumla doldular
Avuttuğum tüm duygular
Uyuşmuyor hergün yanar
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Yandılar soldular yok oldular
Sondular yandılar soldular
Yok oldular sondular
Tutulduğum ağlar senin geri geldin
Kilitlenen tutkum derin yine geldin
Oyunda son perdeyim niye geldin
Acıtırmış aşkın senin aşkın senin
Büyüttüğüm tüm yarınlar
Bir avuç kumla doldular
Avuttuğum tüm duygular
Uyuşmuyor hergün yanar
Büyüttüğüm tüm yarınlar
Bir avuç kumla doldular
Avuttuğum tüm duygular
Uyuşmuyor hergün yanar
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Bir avuç kumla doldular
Ateşe aşık oldular
Ben adını silmiştim canımdan silemedim
Ben adını silmiştim canımdan silemedim
Yandılar soldular yok oldular
Sondular yandılar soldular
Yok oldular sondular

Kum Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Kilit
Albüm Yılı: 2011
Kum Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Kum Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Kum Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aydilge Sarp
Kum Şarkısını Düzenlemesi Kimin:
Kum Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç