30 Eylül 2016

Yerine Sevemem Gökhan Kırdarın Söylediği Yerine Sevemem Şarkısının Sözleri Kimin?

senden uzakta hep birşeyler eksik sözleri kime ait yerine sevemem sözlerini kim yazdı
Yerine Sevemem
Sözü Sözleri Kime Ait?
Gökhan Kırdarın Şarkısı Yerine Sevemem Razıyım Yapayalnız Tükensin Yıllarım Söz Müzik Kimin?

Gökhan Kırdar Yerine Sevemem Sözleri
Senden uzakta hep birşeyler eksik.
Gönlümde derman yok inan bir nefeslik.
Ne bir avuntu, ne de biraz ümit.
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik.
İçimde birşey acıyor sen gelince aklıma, herşeyim.
Yerine sevemem, razıyım yapayalnız tükensin yıllarım, ama
Yerine sevemem, olmuyor denedim, yine de yerine sevemedim
Herşeyim
Senden uzakta hep birşeyler eksik.
Gönlümde derman yok inan bir nefeslik.
Ne bir avuntu, ne de biraz ümit.
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik.
İçimde birşey acıyor sen gelince aklıma, herşeyim.
Yerine sevemem, razıyım yapayalnız tükensin yıllarım, ama
Yerine sevemem, olmuyor denedim, yine de yerine sevemedim
Herşeyim

Yerine Sevemem Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Serseri Mayın
Albüm Yılı: 1994
Yerine Sevemem Şarkısını Kim Söylüyor: Gökhan Kırdar
Yerine Sevemem Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gökhan Kırdar ve Zeynep Talu
Yerine Sevemem Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Gökhan Kırdar
Yerine Sevemem Şarkısını Aranjesi Kimin: Tarık Sezer
Yerine Sevemem Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Göksoy Plakçılık

Sanatçı Gökhan Kırdar Kimdir Gökhan Kırdar Hakkında Kısa Bilgi
Gökhan Kırdarın Tarzı:  Soundtrack, Trip hop, Pop folk
Gökhan Kırdarın doğum tarihi: 2 Haziran 1970
Gökhan Kırdarın doğum yeri: Aydın
Gökhan isminin anlamı: Eski Türklerde gök tanrısı, göklerin hakanı, gök gibi büyük han.
Gökhan ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Gökhan Kırdarın Burcu: İkizler