27 Eylül 2016

Nabza Göre Şerbet İrem Dericinin Söylediği Nabza Göre Şerbet Şarkısının Sözleri Kimin?

nabza göre şerbet sözleri kime ait nabza göre şerbet sözlerini kim yazdı
Nabza Göre Şerbet
Sözü Sözleri Kime Ait?
İrem Dericinin Şarkısı Nabza Göre Şerbet Falan Filan Söz Müzik Kimin?

İrem Derici Nabza Göre Şerbet Sözleri
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç
Seni herkese karşı savunuyordum
Yüzümü kara çıkarmaz diyordum
Gönül gözüyle baktığımdan gerçeği göremiyordum
Seni herkese karşı savunuyordum
Yüzümü kara çıkarmaz diyordum
Gönül gözüyle baktığımdan gerçeği göremiyordum
Nabza göre şerbet falan filan
On lafın dokuzu yalan
Kim varsa sana güvenip inanan
İntikam için gün sayıyor
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç
Seni herkese karşı savunuyordum
Yüzümü kara çıkarmaz diyordum
Gönül gözüyle baktığımdan gerçeği göremiyordum
Nabza göre şerbet falan filan
On lafın dokuzu yalan
Kim varsa sana güvenip inanan
İntikam için gün sayıyor
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın
Ne bedduam var ne de ahım
Kalmadı kimseye insafım
Affedemem ben bunları geç
Atlatırsın, yaşın daha çok genç

Nabza Göre Şerbet Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Üç
Albüm Yılı: 2014
Nabza Göre Şerbet Şarkısını Kim Söylüyor: İrem Derici
Nabza Göre Şerbet Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Gökhan Şahin
Nabza Göre Şerbet Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Emrah Karaduman
Nabza Göre Şerbet Şarkısını Aranjesi Kimin: Emrah Karaduman
Nabza Göre Şerbet Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Gnl

Sanatçı İrem Derici Kimdir İrem Derici Hakkında Kısa Bilgi
İrem Dericinin Müzik Tarzı: Pop
İrem Derici'nin doğum tarihi:21 Mart 1987
İrem Derici'nin doğum yeri:İstanbul
İrem isminin anlamı:Cennete benzeyen bahçe, nişan tahtası, eşi benzeri olmayan özel heybetli olan.
İrem ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
İrem Derici'nin Burcu: Koç