27 Eylül 2016

Birmiyiz İrem Dericinin Söylediği Birmiyiz Şarkısının Sözleri Kimin?

birmiyiz senle yoksa hiçmiyiz sözleri kime ait birmiyiz sözlerini kim yazdı
Birmiyiz
Sözü Sözleri Kime Ait?
İrem Dericinin Şarkısı Birmiyiz Senle Yoksa Hiçmiyiz Söz Müzik Kimin?

İrem Derici Birmiyiz Sözleri
Olmuyor
Bu sabah güneş bile tuhaf
Doğmuyor
Kafam hayli karışık
Gözlerim aynada beni bile görmüyor
Bil ki zorluyor
Bu kadar belirsizlik bizi zorluyor
Ben aşkı hapsettim
Ama artık kilit sende durmuyor
Gel yapma dedim bak böyle
Ne olur iki kelam da sen söyle
Durumumuz belirsiz, çaba sarf edelim
Yaşanılanlar hep aynı
Hepimizde o tuhaf kaygı
Bakarsın toparlarız, devam edelim
Dinletemedim, dinletemedim
Kelimeler tükendi
Söyletemedim, söyletemedim
Şimdi senle ben
Birmiyiz senle yoksa hiçmiyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte o kara bulutlar
Kadermiyiz söyle yoksa bitermiyiz?
Birmiyiz senle yoksa hiçmiyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte o kara bulutlar
Kadermiyiz söyle yoksa bitermiyiz?
Gel yapma dedim bak böyle
Ne olur iki kelam da sen söyle
Durumumuz belirsiz, çaba sarf edelim
Yaşanılanlar hep aynı
Hepimizde o tuhaf kaygı
Bakarsın toparlarız, devam edelim
Dinletemedim, dinletemedim
Kelimeler tükendi
Söyletemedim, söyletemedim
Şimdi senle ben
Birmiyiz senle yoksa hiçmiyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte o kara bulutlar
Kadermiyiz söyle yoksa bitermiyiz?
Birmiyiz senle yoksa hiçmiyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte o kara bulutlar
Kadermiyiz söyle yoksa bitermiyiz?

Birmiyiz Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Üç
Albüm Yılı: 2014
Birmiyiz Şarkısını Kim Söylüyor: İrem Derici
Birmiyiz Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Erkin Arslan
Birmiyiz Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Erkin Arslan
Birmiyiz Şarkısını Aranjesi Kimin: Erkin Arslan
Birmiyiz Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Gnl

Sanatçı İrem Derici Kimdir İrem Derici Hakkında Kısa Bilgi
İrem Dericinin Müzik Tarzı: Pop
İrem Derici'nin doğum tarihi:21 Mart 1987
İrem Derici'nin doğum yeri:İstanbul
İrem isminin anlamı:Cennete benzeyen bahçe, nişan tahtası, eşi benzeri olmayan özel heybetli olan.
İrem ismi Kuran'da Geçiyormu: Evet
İrem Derici'nin Burcu: Koç