28 Eylül 2016

Yollara Düşsem Aydilgenin Söylediği Yollara Düşsem Şarkısının Sözleri Kimin?

yollara düşsem şehri terketsem sözleri kime ait yollara düşsem sözlerini kim yazdı
Yollara Düşsem
Sözü Sözleri Kime Ait?
Aydilgenin Şarkısı Yollara Düşsem Şehri Terketsem Söz Müzik Kimin?

Aydilge Yollara Düşsem Sözleri
Yol sakindi
Gök dingindi
Ben huzurlu ve mutluydum
Sanma aslında öfkem burnumda
Yolarla düşsem
Şehri terk etsem
Bağları çözsem
Hiç düşünmeden
Ay düşmüştü
Gök küsmüştü
Ben susmuştum
Ve bıkmıştım
Sanma aslında
Solmam bir anda
Yolarla düşsem
Şehri terk etsem
Bağları çözsem
Hiç düşünmeden
Derdimi satsam
Mutluluk alsam
Bir rahat olsam
Hiç yorulmasam
Bir beste resmedebilsem
Güneşli renklerle
Yüzümden hüznümü silsem
Yalın gülüşlerle
Yollara düşsem
Şehri terk etsem
Bağları çözsem
Hiç düşünmeden

Yollara Düşsem Şarkısı Hakkında Bilgi
Albüm Adı: Sobe
Albüm Yılı: 2009
Albüm Adı: Kilit
Albüm Yılı: 2011
Yollara Düşsem Şarkısını Kim Söylüyor: Aydilge
Yollara Düşsem Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Aydilge Sarp
Yollara Düşsem Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Cem Sarı Oğlu
Yollara Düşsem Şarkısını Aranjesi Kimin:
Yollara Düşsem Şarkısının Klip Yönetmeni Kim:
Müzik Şirketi: Dokuz Sekiz Müzik

Sanatçı Aydilge Kimdir Aydilge Hakkında Kısa Bilgi
Aydilgenin Tam Adı: Aydilge Sarp
Aydilgenin doğum tarihi: 25 Haziran 1979
Aydilgenin doğum yeri: Kütahya
Aydilge isminin anlamı: Su perisi, çok güzel peri kızı, pınar, su, kaynak.
Aydilge ismi Kuran'da Geçiyormu: Hayır
Aydilgenin Burcu: Yengeç