03 Temmuz 2016

Ziynet Salinin Söylediği Başrol Şarkısının Sözleri Kimin?

başrol şarkısının sözü sözleri söz yazarı
Ziynet Sali Başrol Sözü Sözleri
Ziynet Salinin Şarkısı Başrol Söz Müzik Kimin?

BAŞROL ŞARKISININ SÖZLERİNİN TAMAMI
Bi Buket Çiçekle Gelmiyosun
Gönlümü Almıyosun Herkese Sitayişle Bahsettim
Beni Mahcup Ediyorsun Ah Ki Ne Ah
Heder Oldum Yaban Ellerde Nihayetinde ilacı Buldum
Varmış içimde Hayde Her Şerde Hayır Var
Vesilemsin Ne Akibetim Ne Tecellim
Başrol Benim Bi Yerde Bekliyor Elbet
Nasibim Kısmet Geçer Yok Kıymet Bilmeyene
Sevmeyene Zaman Hızlı Yazıyor
Duramam Ben Matem Günde
Beni Sen Hiç Arama Eski Defterlerinde
Zaman Hızlı Yazıyor Duramam Ben Matem Günde
Beni Sen Karıştırma Aman Ha Eskilerinle
Neler Gördün Aşmadın Mı Ziynet
Devran Hele Dönsün Yürü Ya Kulum De
Bekliyoruz Ya Rab Ağlayan Da Gülsün

Başrol Şarkısı Hakkında Bilgi
Başrol Şarkısını Kim Söylüyor: Ziynet Sali
Başrol Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Sıla Gençoğlu
Başrol Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Kostas Miliotakis
Başrol Şarkısının Aranjörü Kim: ?
Başrol Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: ?
Müzik Şirketi: Dmc

Ziynet Sali Hakkında Kısa Bilgi
Ziynet Sali'nin doğum tarihi: 29 Nisan 1975
Ziynet Sali'nin doğum yeri: Kıbrıs Türk Federe Devleti Girne
Ziynet isminin anlamı: Kuranda Ziynet değilde Zinet olarak geçtiği için ona göre anlamı süs, bezektir.
Ziynet Sali'nin Burcu: Boğa