03 Temmuz 2016

Bengünün Söylediği Gör Bak Artık Hodri Meydan Şarkısının Sözleri Kimin?

bengü hodri meydan şarkı sözleri sözü kimin
Hodri Meydan Sözü Sözleri
Bengünün Şarkısı Küs Barış Yok Bitti Artık Anladım Hodri Meydan Söz Müzik Kimin?

Hodri Meydan Sözlerinin Tamamı
Hiç alışma öyle güle güle senin olmadım
Kayboluşta böyle gide gele beni bulmadın
Dön de bak ve sor o yüreğine kaç yalan sığar
Vazgeçilmezim sana bu sözüm senle doğmadım
Yinede ağladım içimi yaka yaka aldığın
Canıma baka baka dönmedin
Kadere gidiyorum tek hesabım Allaha
Bir sözüm yok sustu kalbim
Bıkmıyorsun sen firardan
Küs barış yok bitti artık anladım
Gönlün yalandan
Aşk ölümse vız gelir bee
Korkmadım ben intihardan
Kim yaşarmış ayrılıkta
Gör bak artık hodri meydan

Hodri Meydan Şarkısı Hakkında Bilgi
Hodri Meydan Şarkısını Kim Söylüyor: Bengü
Hodri Meydan Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Deniz Erten
Hodri Meydan Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Toylan Kaya
Hodri Meydan Şarkısının Düzenleyen Kim: Erdem Kınay
Hodri Meydan Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Gülşen Aybaba
Müzik Şirketi: Dmc

Sanatçı Bengü Hakkında Kısa Bilgi
Bengü'nün doğum tarihi: 2 Nisan 1979
Bengü'nün doğum yeri: İzmir
Bengü isminin anlamı:Mutluluk, sonu olmayan, hep kalacak olan, sonsuz, ebedi.
Bengü'nün Burcu: Koç