03 Temmuz 2016

Aynur Aydının Söylediği Bi Dakika Birşey Söylicem Şarkısının Sözleri Kimin?

birşey söylicem şarkı sözü sözleri
Aynur Aydın Bi Dakika Sözleri
Aynur Aydının Şarkısı Bi Dakika Birşey Söylicem Seni Acayip Sevicem Söz Müzik Kimin?

Bi Dakika (Ya Benim Ol Mutluluğu Bul Yada Git Yapayalnız Kal) SÖZLERİNİN TAMAMI
Bana deli diyenin aklı
Kime göre doğru
Seni buralara kim attı
Çok güzel oldu
Yandın yavrum yandın
Sen bak elime kaldın
Çok geç aydın durma
Hoş geldin sana da günaydın
Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimselere yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin
Bi dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem
Bana deli diyenin aklı
Kime göre doğru
Seni buralara kim attı
Çok güzel oldu
Yandın yavrum yandın
Sen bak elime kaldın
Çok geç aydın durma
Hoş geldin sana da günaydın
Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimselere yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin
Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimselere yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin
Bi dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem
Kimine göre mantık tek yön
Kimine göre kalp yolu
Birisi var kibrine mağlup
Bi diğerinin aşk sonu
Tarafını seç hadi sende
Çarp çıkar topla böl
Ya benim ol mutluluğu bul
Ya da git yapayalnız kal
Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimselere yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin
Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimselere yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin
Bi dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem
Bi dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem

Bi Dakika Şarkısı Hakkında Bilgi
Bi Dakika Şarkısını Kim Söylüyor: Aynur Aydın
Bi Dakika Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Murat Güneş
Bi Dakika Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Aynur Aydın
Bi Dakika Şarkısının Aranjörü Kim: Moh Denebi
Bi Dakika Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: Şenol Korkmaz
Müzik Şirketi: Seyhan Müzik Prodüksiyon

Aynur Aydın Hakkında Kısa Bilgi
Aynur Aydın'ın doğum tarihi: 15 Aralık 1980
Aynur Aydın'ın doğum yeri: Batı Almanya Münih
Aynur isminin anlamı: Ay ışığı
Aynur Aydın'ın Burcu: Yay