02 Temmuz 2016

İsmail Özkanın Söylediği Satılacak Adammıydım Şarkısının Sözleri Kimin?

ismail özkan satılacak adammıydım sözü sözleri yazarı
İsmail Özkan Satılacak Adammıydım Sözleri
İsmail Özkanın Şarkısı Ben Bu Hayat Pazarında Satılacak Adammıydım Söz Müzik Kimin?

Satılacak Adammıydım (Eskimiş Bir Mendil Gibi Atılacak Adammıydım) SÖZLERİNİN TAMAMI
Ben bu hayat pazarında
Satılacak adammıydım
Eskimiş bir mendil gibi
Atılacak adammıydım
Eskimiş bir mendil gibi
Atılacak adammıydım
Ne Anladım ben aşkından
Canmı verdin sen canından
Be vicdansız ben sırtımdan
Vurulacak adammıydım
Olana bak şu olana
Nasıl kandım bu yalana
Senin gibi bir yılana
Kapılacak adammıydım
Yaşıyorken demir gibi
Coşuyorken nehir gibi
Ateşlerde kömür gibi
Yakılacak adammıydım

Satılacak Adammıydım Şarkısı Hakkında Bilgi
Satılacak Adammıydım Şarkısını Kim Söylüyor: Müslüm Gürses, İsmail Özkan
Satılacak Adammıydım Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ahmet Selçuk İlkan
Satılacak Adammıydım Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Selami Şahin
Satılacak Adammıydım Şarkısının Aranjörü Kim: Veysel Samanlıoğlu
Satılacak Adammıydım Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: 266 Production
Müzik Şirketi: Türkçe Müzik

Sanatçı İsmail Özkan Kimdir? İsmail Özkan Hakkında Kısa Bilgi
İsmail Özkan'ın doğum tarihi:20 Kasım 1977
İsmail Özkan'ın doğum yeri: Balıkesir
İsmail Özkan'ın tam adı: İsmail Özkan Aslantaş
İsmail isminin anlamı:Allah'ı işiten, babası tarafından Allah'a kurban olarak adanan peygamber.
İsmail Özkan'ın Burcu: Akrep