04 Temmuz 2016

Tarkanın Söylediği Aşk Bu Değilmi Şarkısının Sözleri Kimin?

aşk bu değilmi söz müzik kimin
Aşk Bu Değilmi Sözü Sözleri
Tarkanın Şarkısı Aşk Bu Değilmi Söyle Sevgilim Söyle Söz Müzik Kimin?

Aşk Bu Değilmi Sözlerinin Tamamı
Yüreğim alev alev yanıyor hasretinle
Yüreğim alev alev yanıyor hasretinle
Gözlerimden hayalin gitmiyor bir an bile
Gözlerimden hayalin gitmiyor bir an bile
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Kıskanırım kendimden o güzel gözlerini
Kıskanırım kendimden o güzel gözlerini
Sevginle doluyorum ne zaman görsem seni
Sevginle doluyorum ne zaman görsem seni
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Bakınca gözlerine mutluluk içiyorum
Bakınca gözlerine mutluluk içiyorum
Sevda bülbülü gibi kendimden geçiyorum
Sevda bülbülü gibi kendimden geçiyorum
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?
Aşk bu değil mi? Aşk bu değil mi?
Söyle sevgilim söyle Aşk bu değil mi?

Aşk Bu Değilmi Şarkısı Hakkında Bilgi
Aşk Bu Değilmi Şarkısını Kim Söylüyor: Tarkan
Aşk Bu Değilmi Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Mehmet Erdoğan Berker
Aşk Bu Değilmi Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Mehmet Erdoğan Berker
Aşk Bu Değilmi Şarkısının Aranjörü Kim: -
Aşk Bu Değilmi Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Hitt Müzik

Tarkan Hakkında Kısa Bilgi
Tarkan'ın doğum tarihi:  17 Ekim 1972
Tarkan'ın doğum yeri: Almanya Alzey
Tarkan'ın isminin anlamı: İslâm tarihinden önce verilen vekil bey vezir gibi sanlar, Ayrıcalıklı saygın kişi.
Tarkan'ın burcu: Terazi