04 Temmuz 2016

Tarkanın Söylediği Sevmekten Kim Usanır Tadına Doyum Olmaz Şarkısının Sözleri Kimin?

tsm sevmekten kim usanır söz müzik kimin
Sevmekten Kim Usanır Sözü Sözleri
Tarkanın Şarkısı Sevmekten Kim Usanır Söz Müzik Kimin?

Sevmekten Kim Usanır Sözlerinin Tamamı
Sevmekten kim usanır
Tadına doyum olmaz
Hangi gönül uslanır aaah
Sevenle oyun olmaz
Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim
Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim
İster yüzümü güldür
İstersen ağlat beni
Bir gecenin koynundan aaah
Bin geceye at beni
Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim
Kaç kere yemin ettim aah
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim

Sevmekten Kim Usanır Şarkısı Hakkında Bilgi
Sevmekten Kim Usanır Şarkısını Kim Söylüyor: Tarkan
Sevmekten Kim Usanır Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hikmet Münir Ebcioğlu
Sevmekten Kim Usanır Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Ali Teoman Alpay
Sevmekten Kim Usanır Şarkısının Aranjörü Kim: -
Sevmekten Kim Usanır Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Hitt Müzik

Tarkan Hakkında Kısa Bilgi
Tarkan'ın doğum tarihi:  17 Ekim 1972
Tarkan'ın doğum yeri: Almanya Alzey
Tarkan'ın isminin anlamı: İslâm tarihinden önce verilen vekil bey vezir gibi sanlar, Ayrıcalıklı saygın kişi.
Tarkan'ın burcu: Terazi