04 Temmuz 2016

Tarkanın Söylediği Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısının Sözleri Kimin?

tsm gel mehtabım gel sevgilim gel yine söz müzik kimin
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Sözü Sözleri
Tarkanın Şarkısı Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Hasret Kaldım Gözlerinin Rengine Söz Müzik Kimin?

Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Sözlerinin Tamamı
Akşam oldu hüzünlendim ben yine
Akşam oldu hüzünlendim ben yine
Hasret kaldım gözlerinin rengine aaaah
Hasret kaldım gözlerinin rengine
Gel mehtabım gel sevgilim gel yine
Gel mehtabım gel sevgilim gel yine
Hasret kaldım gözlerinin rengine aaaah
Hasret kaldım gözlerinin rengine

Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısı Hakkında Bilgi
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısını Kim Söylüyor: Tarkan
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Ahmet Zenci Cengizoğlu
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Semahat Özdenses
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısının Aranjörü Kim: -
Akşam oldu Hüzünlendim Ben Yine Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Hitt Müzik

Tarkan Hakkında Kısa Bilgi
Tarkan'ın doğum tarihi:  17 Ekim 1972
Tarkan'ın doğum yeri: Almanya Alzey
Tarkan'ın isminin anlamı: İslâm tarihinden önce verilen vekil bey vezir gibi sanlar, Ayrıcalıklı saygın kişi.
Tarkan'ın burcu: Terazi