04 Temmuz 2016

Tarkanın Söylediği Kadehinde Zehir Olsa Ben İçerim Bana Getir Şarkısının Sözleri Kimin?

kadehinde zehir olsa söz müzik kimin
Kadehinde Zehir Olsa Sözü Sözleri
Tarkanın Şarkısı Kadehinde Zehir Olsa Söz Müzik Kimin?

Kadehinde Zehir Olsa Sözlerinin Tamamı
Kadehinde zehir olsa
Ben içerim bana getir
Kadehinde zehir olsa
Ben içerim bana getir
Dudakların mühür olsa
Ben açarım bana getir
Dudakların mühür olsa
Ben açarım bana getir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir
Aşk bağının gülü ol da
Dikenini bana batır
Aşk bağının gülü ol da
Dikenini bana batır
Bakma canım yandığına
Sorma benim halim nedir
Bakma canım yandığına
Sorma benim halim nedir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir
Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme beni bitir

Kadehinde Zehir Olsa Şarkısı Hakkında Bilgi
Kadehinde Zehir Olsa Şarkısını Kim Söylüyor: Tarkan
Kadehinde Zehir Olsa Şarkısının Sözlerini Kim Yazdı: Hikmet Münir Ebcioğlu
Kadehinde Zehir Olsa Şarkısının Müziğini Kim Yaptı: Erol Sayan
Kadehinde Zehir Olsa Şarkısının Aranjörü Kim: -
Kadehinde Zehir Olsa Şarkısının Klip Yönetmeni Kim: -
Müzik Şirketi: Hitt Müzik

Tarkan Hakkında Kısa Bilgi
Tarkan'ın doğum tarihi:  17 Ekim 1972
Tarkan'ın doğum yeri: Almanya Alzey
Tarkan'ın isminin anlamı: İslâm tarihinden önce verilen vekil bey vezir gibi sanlar, Ayrıcalıklı saygın kişi.
Tarkan'ın burcu: Terazi